RM-Z 250
Ātrs un nežēlīgs - kā īstens samurajs
Suzuki GSX sērijas 2017. gada jaunumi Ziņas

GSX-R1000 un GSX-R1000R
Suzuki atjaunojis vadošo pasaules Superbaiku motociklu - Suzuki GSX-R1000 un uzlabojis sacīkstēm piemēroto GSX-R1000R motociklu.
Motocikla izmaiņas ir skārušas pilnīgi visu – sākot no nesošā rāmja konstrukcijas līdz pat motoram, elektronikai un aerodinamikai.
Papildus Suzuki atjaunojis izturīgo 1000cc dzinēju, par ko liecina kaut vai daudzās uzvaras izturības sacīkstēs.
Dzinējs ieguvis izmainītu virzuļa diametra un tā gājiena attiecību (76 mm x 55.1 mm), par labu dzinēja apgriezienu paaugstināšanai. Vienkārša un viegla vārstu atvēršanas kontroles mehānismu sistēma “Suzuki Racing Variable Valve Timing (SR-VVT) “, kura kopā ar “Suzuki Exhaust Tuning-Alpha” (SET-A) izplūdes sistēmu un izmainītu ieplūdes sistēmu “Suzuki Top Feed Injector” (S-TFI) ļauj dzinējam attīstīt lielākus apgriezienus, uzlabot jaudu līdz 202Zs, tajā pašā laikā saglabājot lielisku motocikla atsaucību dzinēja zemāko un arī vidējo apgriezienu diapazonā.
Speciāli sacensību vajadzībām, motocikla GSX-R1000R vadāmība sāņemusi jaunākos “Showa BFF” amortizatorus priekšējai dakšai un “Showa BFRC” aizmugures amortizācijai, kuru neierobežotās regulēšanas iespējas ļauj braucējam motociklu pieskaņot savam braukšanas stilam un attiecīgajai trasei.
Vēl izmaiņas skārušas bremzes - izmainīti priekšējie bremžu diski Brembo, palielinot to diametru līdz 320mm, lai uzlabotu bremžu precizitāti un palielinātu bremzēšanas efektivitāti.
Tomēr galvenās izmaiņas ir motociklu GSX-R elektronikā, kļūstot par nozīmīgu palīgu gan ikdienas satiksmē uz koplietošanas ceļiem, gan ļaujot uzlabot braucēja panākumus sacīkstēs. Suzuki ieviesis jaunu, apvienotu motora vadības, bremžu un saķeres kontroles sistēmu, kura ļauj regulēt motocikla atsaucību paātrinoties, noturību un saķeres kontroli trases līkumā, vai palīdzēt šo visu kontrolēt ar ātruma samazinājumu un jaudīgu apstāšanos pirms katra nākamā trases līkuma.
“Motion Track TCS” (Traction Control System) kontroles sistēma - paredz 10 režīmu vilces kontroles variantus, bremžu sistēma “Motion Track Brake” sistēma analizē motocikla ātrumu, riteņu griešanos, motocikla sānsveri līkumā, neatļaujot, piemēram, aizmugurējā riteņa atraušanos no trases virsmas bremzējot, trīs dažādas jaudas līknes “Suzuki Drive Mode Selector” (S-DMS), kā arī starta sistēma un “Bi-Directional Quick Shift” sistēma, kura uzlabo motocikla pārnesumu pārslēgšanas ātrumu sacīkšu režīmā.

GSX-R125
Suzuki radījis jaunu ielas motociklu, kas lieliski piemērots jaunajai paaudzei, jo var vadīt no 16 gadu vecuma vai arī ar B kategoriju. Šis ir vieglākais motocikls 125 cm3 klasē.
Šī modeļa attīstība seko tai pašai filozofijai, kas ir izmantota visos GSX-R modeļos jau pēdējos 30 gadus. Šim modelim ir labākais jaudas pret svaru attiecība, griezes pret svaru attiecība un labākais paātrinājums savā klasē, pateicoties jaunajam viencilindra 125cc dzinējam. GSX-R 125 ir arī vieglākais 125cc sporta motociklu kategorijā.
Priekšējais lukturis veicina GSX-R ģimenes atpazīstamību, kā arī jaunais LCD spidometrs un bez atslēgu piedarbināšanas sistēma.
2017. gada vasarā būs iespēja pievienoties GSX-R ģimenei.